Sims3Life

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Sista inlägget

Av sims3life - 22 december 2011 13:00

Hej!

Jag har tänkt att lägga ner bloggen / stänga ner eftersom jag känner att jag inte har lust att fortsätta blogga om Sims. Jag vill utvecklas, och tänker efter jul starta en blogg om mitt liv. Jag tycker att ni har varit schyst och kommenterat och sådär, så det är inte därför.


Det har varit kul att jobbat med den här bloggen. Jag kommer ihåg första kommentaren (dock inte vad som stog på den...) och när jag fick som högst 72 besökare. Lyckan när jag hade 5 nya kommentarer när jag vaknade.. osv.


Hoppas ni kommer ha en god jul och ett gott nytt år!    

 
 
Ingen bild

Sims3Life

22 december 2011 13:12

Test

 
Ingen bild

Joooosssaaaaannn :D

26 december 2011 22:19

Nej! Varför?! Jag läste varför, men.. varför? /;

 
Ingen bild

ffffff

5 januari 2012 15:44

Nej nej nej! Var det du som skrev Nya tider?

 
Ninen!

Ninen!

23 januari 2012 13:15

Nej nej nej :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Vet att du troligen inte kommer se denna men kan du inte säga vad din nya blogg heter? :) Det var ungefär exakt en månad sen denna lades ner :(

http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Bloggen är avstängd och kommer inte att användas mer.

Google Translate


Ovido - Quiz & Flashcards